Producent zaplanował dla marki szerokie wsparcie:
- wpisujący się w jesienną aurę 15 sekundowy spot promującą nowość – Monster Munch Mr Big, który będzie przez cały miesiąc będzie emitowany w TV oraz w Social Mediach
- w trakcie trwania kampanii reklamowej, marka będzie wspierana dodatkowo promocją konsumencką „Loteria wielka duchem”, w ramach której w okresie od 5 października do 9 listopada rozdane zostaną atrakcyjne nagrody:
- 6 nagród tygodnia w postaci voucherów podróżnych o wartości 4 000,00 zł,
- 100 nagród dnia w postaci podwójnych biletów do sieci kin Cinema City oraz
- 100 nagród dnia w postaci e-kodów EMPIK na zakupy online o wartości 50,00 zł).
Celem loterii będzie nie tylko aktywizacja marki, ale również podkreślenie walorów nowego produktu (większe chrupki).
Zadbaj o dobrą ekspozycję i zwiększ rotację w swoim sklepie!